Thursday, June 09, 2011

JALAN MASIH PANJANG

Assalamualaikum

Memang Benar..Jalan Hidup Masih Panjang...Tapi Tuhan Tak pernah berhenti Membuka Jendela Untuk Memaafkan Kita. Dalam 1 Bulan Dan Beberapa Hari Sahaja lagi, Aku Akan Memasuki Ke Satu Alam Kehidupan Baru Bersama Insan Yang Amat Ku Sayang. Banyak Pengalaman Yang Mematangkan Perjalanan Hidup Aku, Jatuh dan Bangun Aku Tanpa Mengenal Erti Putus Asa dan Selagi Nyawaku Tersimpan dalam Jasad Yang Hebat Ini Aku Akan Terus Melangkah. Hanya Ku Harapkan Keredhaan ALLAH dalam Setiap Langkah Perjalanan Hidupku.

PARA PENERIMA ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG (APC 2010)

Semalam Gembira Hati Aku bila Melihat Rakan-Rakan Seperjuangan yang Menerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC). Begitu Komited Mereka dengan Tugas yang Di Amanahkan.Begitu Juga Buat Sahabatku Nurul Akla dan Mantan Bosku Azwin Arif. Tahniah Bro..Rezeki Sentiasa ALLAH buka untuk anda.Moga Sentiasa Ikhlas dan Gigih Lagi lepas nie..


Perjalanan Kita Semua Masih Jauh dan Masih Panjang....Moga Segalanya Akan Berlalu Dengan Penuh Rahmat dan Keredhaan ALLAH..Terima Kasih Ya ALLAH kerana Sentiasa Memberikan Dugaan Yang Mematangkan Hidupku.Ameen...

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA