Thursday, July 14, 2011

9 Hari Lagi

Assalamualikum Semua..

Tinggal 9 Hari Lagi untuk aku akan bergelar suami..Seronok rasanyer..Masa tu dah Tak Lama dah..Pejam Celik-Pejam Celik, Aku akan bergelar Sorang Suami pada 23/7/2011. Merupakan Satu Tarikh yang mana aku akan masuk ke alam baru...Alam Rumahtangga...Bila Difikirkan Semula..Aku bercelaru..Aku memikirkan..adakah aku akan menjadi seorang suami yang baik,bertanggungjawab,membahagiakan rumahtangga,cukup makan dan minum aku sekeluarga..Aku tahu ini adalah nikmat dan dugaan yang bakal aku tempuhi..Aku harapkan semoga semuanya akan berjalan dengan baik dan lancar..blog inilah tempat aku meluahkan.ianya akan menjadi satu bukti ketika aku bujang masa kini..Untuk tatapan anak-anak aku nanti..Mereka Boleh Baca Apa yang aku tulis di sini..Bukan mudah nak menanggung satu tanggungjawab baru.Tapi yang pastinya, jika kita tak cuba..masakan kita tahu apakah rasa menjadi sorang suami kepada wanita dan kepada anak-anak..moga ALLAH sentiasa Membuka pintu rezeki Aku dan Keluargaku serta memudahkan Perjalanan Hidupku Sekeluarga..Amin..

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA