Monday, November 30, 2009

KERANAMU HAFIY

Suka Betul Aku dengan Gambar Nie....

Happy Moment With Hafiy

Assalamualikum.... Lama Betul Rasanyer den tak kongsikan ape-ape cerita dalam blog ni...Disebabkan den terlalu sibuk....dengan kerja seharian di pejabat yang sangat mendesak tambahan pula dengan hari minggu yang sangat padat dengan xtvt...sumenyer terabai melainkan Facebook yang aku baca hari-hari...Nak buat macam mane kan....dah namanyer tugas..iyanya adalah satu amanah yang dah terpikul di bahuku..wah dah macam cerpen la pulak...

ape pula kaitanyer dengan gambar baby kat atas tuh..hehehehe....
sebenarnya nak share sikit dengan korang suma...benarlah kata orang yang dah kawin...dahulu masa baru mula-mula kawin, balik sahaja ke rumah lepas kerja...pasti di cari adalah isteri yang tersayang..tapi bila dah ada cahaya mata...balik sahaja dari kerja pasti anak yang di cari dahulu...bukan maknya...hahaha.....(padahal aku belum nikah pon lagi)...

Berbalik semula pada gambar dia atas..itu adalah anak buah kepada salah seorang sahabat nasyidku iaitu Fadzil@Padel.... mungkin di sebabkan dahulu aku pernah menjaga anak kakak ku aku menjadi rindu-rinduan pada Izzatt Hafiy...telatahnyer yang manja dan comel serta dengan keletahnyer yang suka bercakap (Bahasa German agaknyer..hahaha....) walau aku tak paham ape kehendak dia...tapi betul-betul buat hatiku terhibur sehinggakan aku menjadi rindu padanyer....padahal baru sahaja 2 kali aku jumpa dengan Hafiy..Semasa bawa Padel balik ke rumahnye sebelum Raya Qurban dan menjemput semula Padel untuk sama-sama pulang ke Kuantan....

Rasa istimewa sangat bila dapat bermain dengan anak kecil nie..rasa macam aku dah patut untuk berumahtangga..tapi bilakah waktu itu??? Hanya ALLAH yang mengetahui kerana DIA telah Mengatur semua Langkah perjalanan hidupku..dengan siapa Jodohku? Itu juga tidak dapat di duga lagi..kerana aku hanyalah merancang dan DIA yang menentukannya...rindu betul rasanya nak berjumpa dengan Hafiy lagi...bila kah agaknyer....zaman kecil hanya sekali....Hafiy semakin membesar....Tak kenal aku siapa pada dia..cuma seorang pakcik yang mendukung dan menciumnya....To Padel...thanks coz temukan dengan anak buahnya dan berkongsi kegembiraan bersama anak saudaranya...IZZAT HAFIY...a great baby..moga menjadi insan yang hebat,cemerlang dan menjadi anak yang soleh kepada ibu dan bapanya di masa hadapan....insyaALLAH.....

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA