Tuesday, September 15, 2009

e-KAD RAYA UNTUK UNTUK TEMAN-TEMANKU

Kepada Semua pengunjung Blog Ini Sila Grab e-Kad Raya Ini Istimewa Untuk Anda Semua
Pejam-Celik,Pejam-Celik kita semua dah pun hampir kepada Hujung Bulan Ramadhan yang sangat Istimewa kepada kita semua..Bulan 1000 Keampuanan dan Rahmat dari ALLAH..Sempena HARI RAYA AIDILFITRI yang bakal menjelang tiba..Kepada semua yang mengenali diri ini, saya MEMOHON AMPUN DAN MAAF jika ada membuatkan teman-teman semua berasa hati dengan saya..Fahamilah saya pun hanyalah insan yang hina yang selalu melakukan kesilapan..Raya nie saya menjemput Teman-teman untuk bertandang ke Teratak Usang saya yang terletak di Jempol Negeri Sembilan...Sambutlah SALAM LEBARAN IKHLAS DARI SAYA..SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN..

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA