Wednesday, September 02, 2009

AKU TERKENA DAN DI KENAKAN...

Salam...Macam biasalah..kalau masuk jer office pasti akan aku buka blog aku dulu..
Sebab nak tengok Update Posting dari kawan-kawan lain punya blog....
Dari satu blog ke blog kawan-kawan yang lain aku lompat.....
dan tengah seronok baca blog kawan ku Si acak (Baca Tagged) last sekali ada soalan..
Tag 6 rakan anda..dan Nama aku tertera kat situ...adeh...kene buat la jawabnyer..dah lama sebenarnyer aku tak kene tag oleh kawan-kawan nie...So thanks kepada acak sebab tagged abang..
B4 i Do My Next Paperwork in this office..aku jawab dulu tag nie yer...

Nama Timangan anda :
  • Ad
  • Azry
  • Abang
  • Bang Lang (Family Jer Selalu Panggil Nama Nie)
Anda Seorang :
  • Seorang Manusia
  • Penyayang ( Yo Lah Tu hahaha...)
  • Seorang Kawan/Teman/Sahabat/Adik/Abang
  • Suka berkata-kata
  • Suka Membaca Buku Motivasi dan Novel Islamic
  • Banyak Lagi la Perkara yang boleh di katakan....(penuh la Pulak karang nak kata kat sini)
Lagu Feveret:
  • Of Course Nasyid
  • Lagu bercorak ketuhanan
  • Dan Lagu-Lagu Lain ( Sekadar Layan Jer Lo...)
Makanan Kegemaran :
  • Masak Lemak Cili Padi (Gulai Mak Buat the Best)
  • Yang Halal dan Berkhasiat tinggi ( Konon..hahahaha..bedal je ape yang sedap..)
-----------> Sila tanya Hua Sheng
  • Kalau di cari dalam kamus Bahasa Cina Edisi Mandrin dan Kantonis Hua Sheng Nie Bermaksud Kacang atau Penut ( Ntah Ye ke tak Aku nie...Nama Kilang Pun ya Jugak.)
Warna Kesukaan :
  • Putih
  • Hijau
  • Merah
  • Oren
  • Kuning
  • Purple
Benda Yang Mesti ada dalam Beg:
  • Hand Phone (5Unit)
  • Wallet
  • Pen Drive
  • Hand Sanitizer ( Bawak Sebab N1H1..heeheheh..)
  • Wang Besar..hahahaha....
Kali Terakhir anda menangis :
  • Minggu Lepas Kott ( Sebab Selalu Ingat Kat Ayah ) hanya aku yang mengerti...adeh....
Sikap Yang buat anda Strezz :
  • Pantang tul Kalau kene tipu...Tapi aku pendam jer la...manusia..biasa la kan...suma buat silap dan salah...kita maaf kan jer..belajar jadi pemaaf adalah lebih baik menimbulkan rasa marah..paling tak best bila dah mula STREZZ...
Tag 6 Rakan anda :
Ok kepada mereka yang dah di tagged...sila la buat yer..tugas aku dah abes..hehehe...selamat menjawab (nak buat silakan..tak mo sila abaikan...hehehe....)

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA