Tuesday, September 01, 2009

ISTIMEWA RAMADHAN TERUBAT KERINDUAN

Buka puasa, Urutan di OGAWA dan Marhaban Di Astro

Salam Ramadhan semua.. Sebelum pergi berbuka puasa bersama teman-teman, sempat juga aku ke East Cost Mall dan juga Ke Megamall Kuantan untuk membuat Urutan di OGAWA (terima kasih OGAWA) dan menonton secara live Marhaban di Astro ( Darwish gi masuk pertandingan seni Khat)...Alhamdulillah, setelah melakukan kerja untuk bertemu tanpa perancangan akhirnya kami semua sempat berbuka puasa bersama di KFC Teluk Cempedak Kuantan,Pahang...Setelah Hampir 3 Tahun aku meninggalkan tempat Pengajian ku di POLISAS (Banyak nye la Pengalaman suka dan duka di sini) dapat juga aku bertemu dengan teman-teman yang dah lama tak bersua muka..terubat jugak rindu di hati...Dah lama tak rasa seronok macam ni.. Dapat bertemu dengan Sutan,DJ,Ena,Ana (adik pada Ena ) dan jugak aku bawak sorang lagi kawan aku yang bernama Darwish Baihaqi ( Baru je balik dari Jordan ) Banyak nye lah kami kongsikan bersama semula pengalaman setelah mengabiskan pengajian ( Sutan dan DJ tak abis lagi Belajar di POLISAS...hehehe.) dan banyak perancangan yang aku dengar dari mereka setelah lama tak bertemu.Tahniah Juga kepada Ena Kerana Baru sahaja masuk berkerja dengan Badan Kerajaan (Mantop gaji dia..hehehe...)..Terima kasih semua..kalau ada rezeki kita bertemu lagi..insyaALLAH..

2 comments:

firdee said...

seronok kan dapat jumpa membe lama...ede xnak try ke guna disqus comment?...gi la ke blog zikri...dia ada buat tuto ^^

AD Hamzah said...

seronok abang..best sangat2....
rindu dengan diaorang pun terubat...
ingat nak buat..tapi tak kesampaian lagi....best ke gune bende tu abang?

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA