Thursday, September 10, 2009

TAG DARI XikreE

Salam Semua...ahaks...Semalam aku di tag lagi...kali nie dari Xikree yang merupakan kawan sepengajian juga satu kumpulan nasyid ketika aku di POLISAS dulu..tajuk tag kali nie TAG MAKAN-MAKAN RAYA. adeh..puasa pun tak abeh lagi..baiklah xik.. Wakdan jawab soalan Woang..hehehe...

1.Suka memasak?
  • Not so sure but kengkadang memang masak pun..tapi kalau balik kampung memang 4 sure aku akan masak sebab aku suka tengok orang makan masakan aku..hehehe....
2.Masakan istimewa anda untuk yang tersayang adalah.. (2 jenis)
  • 1. Masak Sambal Sotong dengan daun Limau Purut ( Faveret aku sebenar nyer nie)
  • 2. Masak Lemak Cili api ( Feveret aku gak tapi mak jugak masak yang sedap)
3.Makanan istimewa yang anda suka waktu Raya? Kenapa? (2 jenis)
  • 1.Bi Hun Tom Yam ( Sebab nie memang aku akan masak di pagi raya..Family suka makan)
  • 2.Lemang dan Rendang ( Sebab nie memang makanan wajib setiap kali Hari Raya)
4.Kuih raya kegemaran anda dan si dia?
  • 1. Kuih Almond America
  • 2. Kuih Goyang
5.Tayang sikit gambar masakan dari anda..hehe..
  • Macam mane nie nak tayang sebab aku tak da ambil gambar masakan yang aku masak..hahaha....
6. Tag 10 Orang Rakan anda ( Mungkin si Xikree Lupa Nak Tulis Nie)
P/s: Kalau Anda Berminat sila jawab yer..kalau tak minat...paham-paham dah la...hehehe...

JOM LAYAN

ANDA DARI MANA